magont och slappat

hejhej

har inte hänt så mkt sen jag skrev sist bara apu och de vanliga :P,
Idag skulle jag ha varit med dsk distrikssköterskan eller hur de heter/stavas :P,
Men så blev de inte för hade så jävla ont i magen och va trött för jag hade vaknat under natten,
Så de är lite tråkigt att man inte fick följa med och se hur dom jobbar m.m,
Under dagen har jag legat i soffan hela tiden och kollat på tv och spelat rock band, va så länge sen så hehe.
I kväll ska jag väl se på den rätte för rosíng finns inge bättre att se på :/, sen efter de blir de desperate housewives och sedan sängen, börjar ju kl 08.00-15.40 i mogon så. sedan träning på kvällen får väl se om jag orkar de haha.

saknar mina op brudar mkt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0