lördag den 28 feb

hejhej

vaknade kl 11.00 och åkte hem till victor på en gång ,
Runt kl 12.00 gick jag ut med hundarna , När jag kom tillbaka käkade jag mat och väntade på elise och anna som kom 14.45,
Kl 15.40 åkte vi till bjursås och tränade fotboll i en och en halv timme , vi va bara 6 st på träningen de va kul , men är roligare om flera är med så man kan göra lite olika saker ,
På kvällen kollade jag på film och slappade ,
Runt 23,00 började victor må dåligt så han gick och la sig för han frös så mkt , han sa att de kändes som han va ute naken :S , Sen började han spy som bara den. Men som tur så blev han bättre . men han frös hela natten och kunde inte sova typ , hoppas det inte är nå magsjuka eller nått , jag vill inte bli smittad . har ju slippt inflensan så vill inte bli sjuk nu heller ,


 fick bea på kort när hon gjorde en konstig min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0