fredag den 13 mars + fest

hejhej

ska skriva lite kort om min dag :P
Slutade skolan kl 15.00 då tog jag första bussen hem till victor , och där började jag med att duscha och klä på mig , sedan åkte vi och hämtade sassa för vi skulle til emma , Hemma hos emma va nathalie, emma och pillan och hålde på att fixa sig in för kvällen, Emma sa att vi skulle med bussen 10 över 7 , och jag kollade en gång till för att vara säker och då hade hon kolla fel , för den bussen skulle ta en timme innan vi va framme i falun för den skulle först till bjursås och sågmyra sedan falun :S, Då blev de ändrade planer så vi gick till liss för vi skulle ta 70n, men den sket i oss för den va full:S , så då ringde pillan dalatrafik och tjejen i telefonen berättade att 8 bussen skulle ta en om väg för att hämta upp oss och de va snällt , Men men så blev det mer problem för nathalie skulle ha sin dricka kl 19.00 men fick den inte förre kl 23.00 ungefär så det va mkt problem den dagen , men sen blev de en lyckad kväll med mkt party :)


bilder kommer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0