fotbollsträning och sandra j

idag vaknade jag kl 11.45 typ,
vid 12.00 tiden så kom sandra hit så gick vi ut och gick med hundarna i drygt en timme.
När jag kom tillbaka till victor så käkade jag lite och la mig i soffan för jag va så jävla trött.
Kl 15.40 så åkte jag till bjursås för jag skulle träna fotboll till kl 18.00,
Efter träningen så kom victor och simon och hämtade mig så åkte vi hem till victor, jag hoppade i duschen en snabbis för sen så skulle vi käka grillat kött med klyftpotatis m.m, de va riktigt gott ;), så nu har man invigt grill sesongen kanske tidigt men men , efter vi hade käkat så åkte victor och simon tillbaka till lanat och jag blev själv resten av kvällen så jag la mig framför tv och kollade på 2 filmer med mer, och nu ligger jag i sängen och ska snart sova för är ganska trött.

pösssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0