torsdag den 22 januari 09

Hejhej

hade sov morgon i morse så började inte förns kl 09.40, riktigt sköönt,
Vi hade data kunskap i över en och en halv timme,
Sedan fick vi lunch. Och nu sitter jag och sassa i ett grupp rum och håller på att jobabr svenska och sitter ute på internät,
Vi håller på med annonsen/produkter som ska vara klart på måndag , är väl snart klar men orkar inte jobba med det nå mera ljust nu , fortsätter efter skolan i ställe,
Vi börjar våran andra lektion kl 13.20 , så vi har bara 2 lektioner idag :S , ganska drygt att va i skolan så länge då om man bara har 2 lektionen man måste gå på , man kan ju gå på matte slugan om man vill , men ligger inte efter i något.
Slutar kl 15.10 , och om jag orkar så ska jag till körskolan och kolla synen för jag ska gå den dära jävla kursen och sedan börja ävningsköra . bara ett år senare en vad jag hade tänkt mig , hehe,
Ska väl träffa emma idag och beställa biljetter till tidaholm som jag ska till nästa vecka på fredag :),
snart har jag medicins grund kurs sedan slutar jag ,
pratade nyss med victor och han klarade isbarnan grattis gubben :) , inte mkt kvar på körkortet nu , fortsätt kämpa

en till sak , kakorna blev skit goda , prövat att göra dom , receptet finns längre ner på bloggen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0