torsdag den 15 januari 09

slutade skolan kl 15.10 idag, åkte bussen hem rint 15.17  , när jag klev av bussen uppe vid stora vägen så pratade tobbe i telefonen  , sen började han komma närmare och närmare vägen, plötsligt står han vid dom vita sträcken på vägen och då åkte första bilden förbi . men det kom 2 efter varandra , och tobbe viste inte ens att de kom bilar för han va så inne i att prata i telefonen, sen kommer den andra bilen och då skriker jag TOBBBBBE, och då vänder han sig om hon hinner typ precis i väg från bilen  , om inte jag hade skrikit så kanske han skulle ha varit ganska död nu eller ligga på lassarettet , han hade bara flytt att jag vände mig och kollade åt andra hållet där han hållde på att svammla runt , vet ej vad som kunde ha hänt ..
När jag kom hem till victor gick jag och satte mig vid datan och kollade på one tree hill, gossip girl  och ryan sheckler  , viste ni att peyton är gravid med lucas . de viste jag , heheh . sedan kl 17.35 blev de las vegas . och nu är de 2 1/2 män  , när det är slut vet jag inte vad jag ska göra .
skolan i morgon , och basta med elise och anna efter idrotten :) niiiiice

pössssssssssssss < 33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0