tidaholm nu då

hejhej

kom till tidaholm kl 18.45 stog jag precis utan flr fredriks hus ,'
vi lämnade in sakerna och drog dirket till affären för att köpa mat , sedan att hämya älen , är ganska full så är svårt att skrivca hehe ,
skriver mer imogron innan jag blir fuller ,
saknar redan op burndarna och min babe victor , < 3 ,'
va olycka på vägen från skövle till tidaholm så tog typ 40 min innan man va framme. de är en super bra start de inteeeeeeeeeee


nu ska jag gö det jag är bäst på , ha efter fest i pjamas :)
bilder kommer sen , < 3 < 3


hehe kl är halv tre och är inte trött de är skönt de ,

Kommentarer
Postat av: sassa thörnell

men fyllekaja !

2009-01-31 @ 09:21:06
URL: http://hooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0