skolan och har tröööök

Hejhej

När jag kommer hem idag så ska jag kanske klippa min pappa och de kommer bli as roligt :).
Sedan tror jag att jag ska ut och gå med turbo om han är kvar hemma hos mig ,

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Berätta 7 sanningar om dig själv.
sen ska du utmana 7 stycken andra att också göra det.



1. Älskar mina op brudar
2. Litar på min kille till 1000% , och några flera.
3. Kan sova i över 15 tim
4. Jag har haft så långt hår så det har nått ner till rumpan och lite längre
5. Har 2 skit fula ärr på magen :S
6. Älskar renskav med maskaroner och torkat renkött
7. Vet mkt mer men vill inte säga nå mera :P
 

Jag utmanar:

Sassa
Anna S
Elise S
Malin H
Erika A
Nathalie T
Moa
Sandra J


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: det är det också ;P

2009-01-13 @ 16:07:02
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0