ons, tors, fre, lörd

Nyår va toppen med opbrudarna + sandra och erikas kusse, bilder finns på bilddagboken , jag heter nnorberg, Bara att kolla bilderna där,

Torsdag:

Vaknade vid kl 13.00 mådde as bra inte ett dug bakis , satt inne hela dagen och tog de lungt , va ut med hundarna va det ända jag gjorde,

fredag:

Åkte jag hem och va med sandra , sedan käkade jag kebab och victor kom till mig runt kl 22.00 , vi va vakna till efter 00.00 så gick vi och sov,

lördag:

åkte hem till victor vid 12.00 , klädde på mig och tog med mig hundarna ut och gick med sandra på tansen , va ute i 2 tim , och nu sitter jag här ocj leker data nörd ,. men ska dra nu måste klippa bort hår under tassarna på hundarna , för när dom är ute i snön får dom stora snöbollar under tassarna ,


pösssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0