lördag + söndag

hejhej

va ut en sväng med bina och sandra igår , vi gick och hälsade på sandra och hanna.
sedan följde sandra med mig till victor och vi kollade på film , runt 2 tiden gick vi och la oss,

söndag:

vaknade runt halv 11 idag , jag och sandra började kolla på en film då , så när det va slut gick sandra hem och jag skottade gården lite , runt 13.00 gick jag ut med sandra i skogen vi va ute i 2 tim , sandras hund valle frös jätte mkt så vi fick bära han halva vägen , tindra och bea hade jätte kul , käkade tacos när jag kom tillbaka till victor , och så började jag träna lite till provet i morgon , som jag tror kommer gå skit kan inte så mkt :S

pössssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0