looooov

d


hejhej

nu har vi fått lov och de är så skööööööönt ,
Jag ska va med sandra idag och gå ut med bea , för tindra kan ej följa för hon har så ont i ryggen så när man tar på henne skriker hon :( , stackarn.
Ska träna med elise och anna i morgon , alltså träna fotboll , jag hoppas ni börjar träna med mig skulle va skit kul att träna med er brudar < 3 ,
Är så glad för jag får en ny säng på lovet , som min födelsedags present. fyller ju år den 5 mars torsdagen efter lovet :),
Jag hoppas jag kan åka skridskor på lovet , beror ju på isen . men tror det kommer gå , sen vill jag festa med mina underbara op brudar :)

Kommentarer
Postat av: Anna

fotboll blir nice ;) och vi SKA festa

2009-02-22 @ 15:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0