fre, lör och sön i tidaholm

hejhej,

I fredags kom vi fram till tidaholm kl 18.45 typ ,
Då gick vi till affären på en gång och köpte mqat , sedan gick vi och hämtade ölen sendan va det bara att börja festa,
Det kom ganska mkt folk , festen hållde på till halv 4 på morgonen,
Jag somnade runt 4 tiden ,. vaknade vid 8 på morgonen på lördagen för jag va kissnördig, sedan kundej ag inte somna om igen , så jag gick och satte mig vid datan och sedan gick jag ut och gick , va nästan så jag inte hittade tillbaka igen , hehehe, runt 10 tiden väckte jag sandra så gick vi samma vända igen och köpte coca cola och chips :),
Kl 12.30 gick vi och  käkade pizza på lördagen , och sedan gick vi tillbaka till fredrik och patrics hus , och började dricka öl , jag och sandra somnade och vaknade vid 16.00 tiden , och då började vi dricak igen och så sminkade vi varandra fint, hehe , vi tog en dusch och började dricak igen , och festade till 4 tiden på söndags morgon , sedan gick vi och sov och vaknade vid 12.00 , då började jag och städa och packa ner mina saker , så va det bara att dra till emmas farmor och käka pizza , Runt 15.00 åkte vi till skövde och hoppade på tåget , va hemma kl 22.30 i falun :)

Sen en till sak :P , vi söp ner emma på lördagen så hon tillbringade 4 tim på toa typ , så somnade hon och vaknade runt 03.00 på söndags morgon , och va vaken ett tag , så gick hon och la sig igen _:P

Bilder kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0