rättvik igår

I går va jag i rättvik men några vänner,
Plus att de va mkt folk där man kände, Som man inte hade sätt på länge,
Så va kul att träffa dom,
jag och sassa åkte hem tidigare för det va så tråkigt, drog hem 00.10. typ,
Och nu är jag med sandra och vi kollar på stjärnor på is,
Va nån lite nolla som va stödig mot lillankan i går också , bad henne att gå ifrån ankan men hon bara lägg dig inte i detta gå själv och jag bara stog och skrattade åt henne ,
SÅN LITEN TÖÖÖNT .


nu kommer blider sen rättvik igår:
man hittar bilderna på texten som står längst ner på varja bild....



























Kommentarer
Postat av: sa

2008-10-25 @ 23:03:12
Postat av: sandra thörnell

shit vilka snygga kort ;) noooot ahhaa <3

2008-10-25 @ 23:03:56
URL: http://hooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0