Är med Sandra

Idag har jag varit hemma hos victor och slappat .
Va ut med tindra och bea en sväng,
Sedan kollade jag på robert gustafssons nya film eller vad han heter ,
Den va riktigt rolig.

--------------------------------------------------------

men nu sitter jag hemma hos sandras pappa med sandra så klart :)
Vi ska snart ut och gå med dazio en vända,
Har hjälp sandra och skaffat en blogg så nu kan jag läsa vad hon skriver om dagarna,

 Bea

 Tindra

 turbo är den lilla och dazio är den stora :)

Kommentarer
Postat av: sandra thörnell

älskar alla hundar på bilderna :) jag har alltid varit rädd för hundar förut men jag är absolut inte rädd för daizo, tindra, bea eller turbo. dom är supersööööta !

2008-10-24 @ 07:03:15
URL: http://hooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0