081030

Idag klev jag upp vid 07.00 för jag skulle till stan och klippa mig vid  08.15,
När jag kom ditt va jag skit trött, Satt i stolen och hållde på att somna , Men som tur va sandra med och pratade med mig:),
Fick kaffe av hon som klippte mig så jag skulle vakna till lite , och det gjorde jag,
Satt i frisör stolen från kl 08.15 till halv 1 typ,
Hon drog ut på tiden för hon hade ingen efter mig så hon snyggade till håret mkt,
Men sen fick hon endå en till kund så hon borde ha varit slut eler att ha klippt mitt långa hår,
Det va ganska mkt som va slittet så hon tog av en bit, och klippte upp och gjorde lugg,
Mitt hår ser mkt ljusare ut nu men det är snyggt i allafall,
Har aldrig haft så hära kort som jag har det nu men det gär igen , mitt hår vekser fort, eller hur det stavas,

och så här blev resultatet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0