081022

När jag kom hem från skolan va jag ut och gick med Sandra och Bina i en timme ,
Sedan skulle sandra till falun och jag hem :p ,
Så när jag kom hem chillade jag bara och kollade på tv , ville att tiden skulle gå fort så pappa skulle komma hem någon gång och skjusa mig till victor :)
När kl va 18.50 ringde pappa och bad mig gå upp till macken när jag va framför buss hållsplatesen,
Så ringde han och sa att det kommer kanske ta ett tag för det är en olycka någon som hade kroclat med en älg i mellan bersgården och grycksbo,
Och då blev man ju inte så gald precis ,
Så gick över vägen till mickis som satt och väntade på bussen och skulle till bjursås ,
Men det  skulle ju ta ett litet tag innan bussen kom också , men som tur fick hon skjus och jag fick vänta på pappa "/
När mickis åkte gick jag till macken och av tjejen i kassan fick jag en korv :).,
Kl blev 19.30 och då kom min pappa entligen , tog bara 40 min :P ,
Men nu är jag entligen vid victor < 33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0