Trött och de är fredag

Nu sitter jag hemma vid victor och bara tar den lungt,
Har sätt klart en film jag började på förut , Sen efter den somnade jag ett tag , VA trött och hade skit ont i huvudet,
Vet inte vad jag ska göra idag , tror jag bara ska ta det lungt och kanske se på film,
Men det är i allafall skönt att de är helg så man bara kan ta det lungt,
Trodde jag och Sandra skulle va idag men så blev det ju inte, HOn skulle festa eller nått,
Hoppas jag får träffa henne innan hon åker tillbaka till värnamo på söndag i allafall,
Kommer sakna dig babee...

Vad ska alla andra göra då ?

Kommentarer
Postat av: sandra thörnell

ja jag kan hjälpa dig med bilden , men jag gör det hemma isf! <3

2008-11-07 @ 17:58:54
URL: http://hooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0