godmorgon



Idag vaknade jag vid 12.30,
Va så trött så orkade inte gå upp tidigare .
gick i sängen vid 02.00 igår,
När jag vaknade käkade jag skaldjurssallad, skit gått :),
Ska snart gå ut med hundarna en sväg, Ut i dimman och yra :P,
Hoppas Sandra Jäderström vill träffa mig idag i allafall,
För i går blev det inte som det skulle ,
För hon skulle med en kompis till falun och festa , vet ej om hon gjorde det eller ej. menmen
Du kan ju höra av dig idag om du vill sandra , vill fortfarande träffa dig . för du åker ju i morgon,
Vet ej vad som händer för min del en lördag och inte sandra kommer ,
Blir väl att va hemma och ta det lungt och kanske se på en film eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0