jag har blivit utmanad

jag har blivit utmanad
här kommer en lista!
( en del frågor är tolkningsfrågor som du får besvara hur du tar dom.
Efter du har fyllt i listan, Utmana 7 bloggvänner och medela dom i respektive blogg!)



Vem ( med motivation )
Vem är din käraste flickvän?
- har många flickvänner , i klassen och utanför klassen.

Vem är din kärastepojkvän?
- Min pojkvän victor.

Vem litar du mest på ?
- Min lillasyster och mina bästa vänner.

vem vänder du dig till när behöver något?
- Mamma och Pappa

Vem är dig likast på sättet?
- Jag vet inte

Vem skulle du vilja ta med dig utomlands?
- Ska ju med victor år 09, men skulle vilja ha med mig opbrudarna och mina andra vänner.

Vem va du med senast?
- Sandra Jäderström

Vem saknar du mest?
- Marita va länge sen jag va med henne.

Vem älskar dig mest av dina vänner?
- Alla mina vänner älskar mig lika mkt , heheh :P



Vad ( rangårdna 1-3 )

Vad önskar du dig just nu?
1. Nyår
2. snö snö
3. Julafton

Vad önskar du dig inte just nu?
1. + grader
2. att skolan ska börja
3. ?

vad betyder mest för dig?
1. Familj, Vänner & victor
2.
3.

Vad får dig på sämre humör?
1. Dryga människor
2. att va sjuk
3. ?

Vad saknar du?
1. Gamla tider
2. Mormor
3. fotboll & bandy

Vad är ditt nyårs löfte?
1. ?
2. ?
3. ?

Hur vill du att din framtid ska se ut?
1. Jobb
2. barn
3. underbara vänner

Hur vill du leva ditt liv?
1. Som det kommer,


Hur delar du med dig av dina känslor?
1. gillar inte att visa hur jag känner,


Hur mår du`?
1. kanon . förutom att jag har ont i halsen och är snorig :P



Nu utmanar jag:

Sandra Jäderström
Camilla Liderström
Moa i min klass
Tessan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0