Lördag den 13 dec

vaknade kl 10.30 idag för farmor kom med mat . så att jag skulle slippa att göra maten det va skkkööönt ,
Kl 13.00 åkte jag med victor hem till han , va där ett tag sedan gick jag till sandras mamma och va med sandra , vi kollade på barnhemmet , den va väl ok, lite senare käkade vi taco, och runt 4 tiden så sa sandra att hon ville bowla och det ville inte jag , men hon tvingade med mig , + att hon sa att jag betalar åt dig , emma va också med , vid åkte dit vid 7 tiden och vi började spela vid 20.00 till 21.00 , sen kom min bror och hämtade oss , emma och sandra gick av i falun för dom skulle till vika med cattis och någon mer , jag åkte hem till victor , när jag kom till victor hade jag sån huvud värk så jag gick och la mig vid 23.00 , och vaknade kl 13.30 i morse :P , sov i ganska många timmar,


söndag:

har bara hunnit käkat frukost och nu sitter jag vid datan , ska väl ut med hundarna sen . pöss pöss


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilderna frå lucian nu!

2008-12-14 @ 16:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0