julafton

Började men att jag fick gå upp tidigt och hjälpa mamma med massa saker , runt 1 tiden ko farmor och farfar då käkade vi , sen vid 4 tiden åkte jag hem till victor och öppnade mer paket , Miranda fick en hopp borg som hon verkligen gillade + massa andra saker , vi fikade och hade trevligt , vid 21.00 hade allt åkt så då började jag, victor, bosse och angela spela cluedo på dvd och dricka öl :P , det va skit kul vi satt till halv 3 på natten , efter det gick bosse och angela och sov , medans jag och victor började kolla på batman ., men jag pallade bara kolla tills 04.00 sedan gick vi och sov , så får väl se klart resten idag om jag hinner ,


081215

Vaknade kl 14.00 idag . och satte på mig min pjamas och gick till datan . ska väl snart gå här i från och göra lite andra saker,
Ska hem i kväll och va med sandra tror jag . om inte victor följer med mig hem , i morgon blir det att shoppa med sandra i falun :)



kort från julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0