fredag den 12 dec

Fredag:

I fredags va jag med sandra vi kollade på idol, och när det började vid kl 22.25 så va det nå fel på våran viasat nere och uppe, så vi ringde till sandras pappa och han hade boxer så där funkade det, så vi sprang hem till honom , ( han bort 50-100 meter från mig). Och så klart vann kevin , blev skit glad när han vann , alice va också bra , spelade inte sån stor roll för mig som vann, När idol va klart gick vi hem till mig och då klippte jag sandra , gick väl så dära men ganska bra för att va första gången . heheh, sedan när vi va klara, eller vi va inte klara men vi orkade inte nå mera . FÖR sandra sa nu ska du klippa upp och hon började visa , men jag sa tyst jag gör på mitt sätt hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0