081226

Hej hej

gick upp halv 9 idag för jag skulle ut med turbo sedan skulle jag till falun med sandra halv 10,
Bussen gick halv 10 till stan vi va där 10 i 10, då gick vi till gina tricot och började handla saker , blev as mkt folk inne på gina typ på en gång när dom hade öppnat , jag köpte 4 par trosor, ett linne och ett par nya byxor :P , orkade inte leta efter mera kläder för det va så mkt folk där inne , va inne på gina i över 1 timme :S,
Sedan åkte sandra hem och då ringde jag anna sudin och hon va ner på stan med elise , så då gick jag med dom tills kl blev 13.00 för då kom victor och min bror och hämtade mig så åkte vi upp till farmor och farfar och käkade mat , kom alldeles nyss hem där i från ,
I kväll ska jag vara med sandra tror jag , pösssssss < 3

Tack för en trevlig stun på stan med er tjejer :) , va kul att träffa er , < 33333

NYÅR NÄSSSSSTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0