081222

hejhej

idag va jag på stan med Marita och Sandra , vi shoppade julklappar så jag hade ont i ryggen ,. blev inte många men va hel slut ,
Nu sitter jag vid datan hemma hos victor och ska snart sova för jag och Sandra ska till kupolen med mamma i morgon bitti, så måste upp vid halv 9 för mamma vill ditt fort så hon hinner hem och fixa allt till på julafton , När jag kommer hem från kupolen ska jag städa åt mig och åt min morfar "/ , drygt , plus att jag ska hjälpa mamma med massa skit , sen blir det nyår med dom bääääääääästa < 3

3 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: tessan

god jul ullis.. hoppas att du får en bra julafton med många paket och god mat.. många kramar tessan och turbo..

2008-12-23 @ 21:06:21
URL: http://missfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0