081219

hejhej

idag hade vi juluppvisnig på skolan , Och jag, Sassa, Elise, Moa, Anna, Malin och Nathalie dansade , och Erika sjöng ,
När vi slutade vid 12.00 åkte jag upp till sjukhuset , för jag skulle rönka min rygg för jag har så ont i rygg slutet eller vad det heter, kom ditt vi 12.30 , så fick jag byta om till en blå klänning såg det ut som , tog bara 5 min alltihopa, får veta svaret efter jullovet ....
När jag va klart åkte jag med angela ( victors mamma) och handlade + att vi va in på kakelgruvan en sväng och pratade med carro ( victors syster), vid 2 tiden kom sandra till falun så då gick vi en sväng på stan och kollade på julklappar , hittade bara en så ska in på måndag eller tisdag igen, När vi va klara på stan åkte vi hem en sväng sedan gick vi och gymade vid 18.00 tiden , i typ 1 timme, sedan gick jag till victor, när jag kom hit käkade jag tacos och sedan tog jag en sväng in i duschen och nu sitter jag här :),


JULLOV

6 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0