081201



När jag kom hem från skolan så sa victor att jag skulle ringa mamma, och då frågade jag varför , då sa han för din pappa ligger på sjukhuset.
och jag sa om du skojar nu så är det inte roligt , men det gjorde han ej, Så jag ringde och hon berättade att pappa hade åkt ambulans in till sjukhuset.

För när han hållde på att lasta på en lastbil med saker så, gick de fel så han krossade foten och den som hjälpte han bröt handleden, men pappa sa att det kunde ha gått värre , han sa att han hade bara flytt att hinna undan , om han inte hade hunnit skulle han inte ha levat längre trodde han , så jag är glad att han bara krossade foten och inte dog ,
+ att de va lastbilschaufför fel att allt hände , vet ej varför men pappa få berätta mer sen ,
pappa viste inte en om de va allvarlig eller ej,
Ska hälsa på han i morgon om han är kvar,

Krya på dig pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0